Ερωτηματολόγιο γιά την αξιολόγηση του ΕΣΡ
>> 10/12/2008
Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (Ε.Σ.Ρ.), στην προσπάθεια βελτίωσης της επικοινωνίας του με το κοινό, δημιούργησε το παρακάτω ερωτηματολόγιο.
Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο για την υπηρεσία μας να αφιερώσετε λίγο από το χρόνο σας προκειμένου να το συμπληρώσετε, είτε σημειώνοντας με Χ είτε απαντώντας στα κενά όπου αυτό είναι απαραίτητο.
Τα στοιχεία που θα συμπληρώσετε είναι απολύτως εμπιστευτικά και θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τον προαναφερθέντα σκοπό.
Ιδιότητα
□ Πολίτης
□ Νομικός εκπρόσωπος Ρ/Τ Σταθμού
□ Δημοσιογράφος
□ Εκπρόσωπος ή μέτοχος Ρ/Τ Σταθμού
Έχετε απευθυνθεί για κάποιο αίτημα στο Ε.Σ.Ρ.;
□ Ναι
□ Όχι
Αν ΝΑΙ, πόσες φορές;
□ 1 – 3
□ 4 – 10
□ πάνω από 10
Κρίνετε φιλική και ευέλικτη τη συμπεριφορά των υπαλλήλων του Ε.Σ.Ρ. στα αιτήματά σας;
□ Απόλυτα
□ Λίγο
□ Πολύ λίγο
□ Πολύ
□ Καθόλου
Κρίνετε ότι οι συμβουλές που σας δίνονται από τους υπαλλήλους του Ε.Σ.Ρ. σχετικά με τις υποθέσεις σας είναι κατατοπιστικές για σας και αξιόπιστες;
□ Απόλυτα
□ Λίγο
□ Πάρα πολύ
□ Πολύ λίγο
□ Πολύ
□ Καθόλου
Σε ποιο βαθμό κρίνετε επαρκείς και έγκυρες τις πληροφορίες που παρέχει το Ε.Σ.Ρ. στους πολίτες για υποθέσεις που τους αφορούν;
□ Απόλυτα
□ Λίγο
□ Πάρα πολύ
□ Πολύ λίγο
□ Πολύ
□ Καθόλου
Κρίνετε ικανοποιητικό το χρόνο ανταπόκρισης στα αιτήματά σας;
□ Απόλυτα
□ Λίγο
□ Πάρα πολύ
□ Πολύ λίγο
□ Πολύ
□ Καθόλου
Θεωρείτε ότι με την παροχή υπηρεσιών από το Ε.Σ.Ρ. λαμβάνονται υπόψη οι ανάγκες σας, π.χ. ως προς την ποιότητα των ραδιοτηλεοπτικών προγραμμάτων;
□ Απόλυτα
□ Λίγο
□ Πάρα πολύ
□ Πολύ λίγο
□ Πολύ
□ Καθόλου
Σε ποια θέματα νομίζετε ότι το Ε.Σ.Ρ. ότι χρειάζεται μεγαλύτερη βελτίωση; …………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..
Κρίνετε εύκολη την πρόσβαση στους χώρους του Ε.Σ.Ρ. (με τα ΜΜΜ, χώροι στάθμευσης, χώροι αναμονής πολιτών, ειδικές προβλέψεις ΑΜΕΑ);
□ Απόλυτα
□ Λίγο
□ Πάρα πολύ
□ Πολύ λίγο
□ Πολύ
□ Καθόλου
Κρίνετε εύκολη την πρόσβαση των πολιτών στις υπηρεσίες που παρέχονται από το Ε.Σ.Ρ.; (π.χ. υπηρεσίες με μεθόδους ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης μέσω του διαδικτύου ή υπηρεσίες μέσω τηλεφωνικού κέντρου)
□ Απόλυτα
□ Λίγο
□ Πάρα πολύ
□ Πολύ λίγο
□ Πολύ
□ Καθόλου
Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε συμβάλλοντας στην προσπάθειά μας για διαρκή βελτίωση.
Παρακαλούμε όπως αποστείλετε το παρόν συμπληρωμένο σε μία από τις διευθύνσεις:
lakka@esr.gr , patapi@esr.gr ή με fax στο 210 3319884 έως την 10η Νοεμβρίου 2008.
Κατεβάστε το ερωτηματολόγιο εδώ
Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο για την υπηρεσία μας να αφιερώσετε λίγο από το χρόνο σας προκειμένου να το συμπληρώσετε, είτε σημειώνοντας με Χ είτε απαντώντας στα κενά όπου αυτό είναι απαραίτητο.
Τα στοιχεία που θα συμπληρώσετε είναι απολύτως εμπιστευτικά και θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τον προαναφερθέντα σκοπό.
Ιδιότητα
□ Πολίτης
□ Νομικός εκπρόσωπος Ρ/Τ Σταθμού
□ Δημοσιογράφος
□ Εκπρόσωπος ή μέτοχος Ρ/Τ Σταθμού
Έχετε απευθυνθεί για κάποιο αίτημα στο Ε.Σ.Ρ.;
□ Ναι
□ Όχι
Αν ΝΑΙ, πόσες φορές;
□ 1 – 3
□ 4 – 10
□ πάνω από 10
Κρίνετε φιλική και ευέλικτη τη συμπεριφορά των υπαλλήλων του Ε.Σ.Ρ. στα αιτήματά σας;
□ Απόλυτα
□ Λίγο
□ Πολύ λίγο
□ Πολύ
□ Καθόλου
Κρίνετε ότι οι συμβουλές που σας δίνονται από τους υπαλλήλους του Ε.Σ.Ρ. σχετικά με τις υποθέσεις σας είναι κατατοπιστικές για σας και αξιόπιστες;
□ Απόλυτα
□ Λίγο
□ Πάρα πολύ
□ Πολύ λίγο
□ Πολύ
□ Καθόλου
Σε ποιο βαθμό κρίνετε επαρκείς και έγκυρες τις πληροφορίες που παρέχει το Ε.Σ.Ρ. στους πολίτες για υποθέσεις που τους αφορούν;
□ Απόλυτα
□ Λίγο
□ Πάρα πολύ
□ Πολύ λίγο
□ Πολύ
□ Καθόλου
Κρίνετε ικανοποιητικό το χρόνο ανταπόκρισης στα αιτήματά σας;
□ Απόλυτα
□ Λίγο
□ Πάρα πολύ
□ Πολύ λίγο
□ Πολύ
□ Καθόλου
Θεωρείτε ότι με την παροχή υπηρεσιών από το Ε.Σ.Ρ. λαμβάνονται υπόψη οι ανάγκες σας, π.χ. ως προς την ποιότητα των ραδιοτηλεοπτικών προγραμμάτων;
□ Απόλυτα
□ Λίγο
□ Πάρα πολύ
□ Πολύ λίγο
□ Πολύ
□ Καθόλου
Σε ποια θέματα νομίζετε ότι το Ε.Σ.Ρ. ότι χρειάζεται μεγαλύτερη βελτίωση; …………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..
Κρίνετε εύκολη την πρόσβαση στους χώρους του Ε.Σ.Ρ. (με τα ΜΜΜ, χώροι στάθμευσης, χώροι αναμονής πολιτών, ειδικές προβλέψεις ΑΜΕΑ);
□ Απόλυτα
□ Λίγο
□ Πάρα πολύ
□ Πολύ λίγο
□ Πολύ
□ Καθόλου
Κρίνετε εύκολη την πρόσβαση των πολιτών στις υπηρεσίες που παρέχονται από το Ε.Σ.Ρ.; (π.χ. υπηρεσίες με μεθόδους ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης μέσω του διαδικτύου ή υπηρεσίες μέσω τηλεφωνικού κέντρου)
□ Απόλυτα
□ Λίγο
□ Πάρα πολύ
□ Πολύ λίγο
□ Πολύ
□ Καθόλου
Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε συμβάλλοντας στην προσπάθειά μας για διαρκή βελτίωση.
Παρακαλούμε όπως αποστείλετε το παρόν συμπληρωμένο σε μία από τις διευθύνσεις:
lakka@esr.gr , patapi@esr.gr ή με fax στο 210 3319884 έως την 10η Νοεμβρίου 2008.
Κατεβάστε το ερωτηματολόγιο εδώ
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου