24,3% πτώση των διαφημιστικών εσόδων στην τηλεόραση

>> 12/14/2008

Οι χειρότερες προβλέψεις της τηλεοπτικής αγοράς για τα διαφημιστικά έσοδά της επιβεβαιώνονται από τα στοιχεία της ονομαστικής δαπάνης για το μήνα Νοέμβριο.

Σύμφωνα με τη Media Service, η μέτρηση καταγράφει πτώση της διαφήμισης κατά 5,6%, η οποία οφείλεται αποκλειστικά στη σημαντική απώλεια της τηλεόρασης κατά 24,3%, καθώς όλα τα άλλα ΜΜΕ καταγράφουν αύξηση στην απορρόφηση διαφήμισης. Τα τηλεοπτικά κανάλια πήραν το Νοέμβριο 81,5 εκατομμύρια ευρώ έναντι 107,8 εκατ. τον αντίστοιχο μήνα του 2007.

Τα περιοδικά με αύξηση 6% απορρόφησαν 121,1 εκατ., οι εφημερίδες 50,8 εκατ. (αύξηση κατά 4,4%) και το ραδιόφωνο 20 εκατ. (αύξηση 5,2%). Για το 11μηνο του 2008 η τηλεόραση καταγράφει πτώση κατά 8% και οι τηλεοπτικοί σταθμοί ελπίζουν στο Δεκέμβριο και στα διαφημιστικά μηνύματα εν όψει των εορτών για να μειώσουν στο ελάχιστο την απώλεια των εσόδων τους. Αλλαγές καταγράφονται και στην κατάταξη των καναλιών.

Ο ΑΝΤ1 δείχνει ότι ανέκοψε την πτωτική του πορεία και ύστερα από πολλούς μήνες απέσπασε το 20,4% της τηλεοπτικής διαφημιστικής πίτας απορροφώντας 16,6 εκατ. ευρώ για το μήνα Νοέμβριο. Πρώτο κανάλι παραμένει το Mega που πήρε 26,7 εκατ. ευρώ (το 32,7%), ο Alpha διατηρεί την τρίτη θέση με 12,5 εκατ. (15,4%) και ακολουθούν το Star που απορρόφησε 12,1 εκατ. (14,9%) και το Alter με 9,4 εκατ. (11,5%).

e-tipos

  © Blogger template Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP